Komisja Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Planowania oraz Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Boleszkowice
Zakres działania i skład komisji.
Komisja Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Planowania oraz Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Boleszkowice
Rodzaj: komisja stała
Data powołania: 2018-11-22 uchwałą nr I/3/2018
Zakres działania komisji obejmuje zadania dotyczące w szczególności:
R A D A G M I N Y
BOLESZKOWICE
UCHWAŁA NR I/3/2018
RADY GMINY BOLESZKOWICE
z dnia 22 listopada 2018r.
w sprawie powołania Komisji Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Planowania oraz Rolnictwa i Ochrony Środowiska Rady Gminy Boleszkowice
Na podstawie art. 21 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018r., poz. 994 ze zm.) oraz §60 ust. 1 pkt 2 Statutu Gminy Boleszkowice (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z dnia 4 lutego 2016r., poz.611 ze zm.) Rada Gminy Boleszkowice uchwala, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Planowania oraz Rolnictwa i Ochrony Środowiska w następującym składzie:
- Przewodnicząca Komisji – Pani Stankiewicz Agnieszka;
- Zastępca Przewodniczącej – Pani Matuszewska Renata;
- Członek komisji – Pan Mroczkowski Eugeniusz;
- Członek komisji – Pan Sługocki Michał;
- Członek komisji – Pan Stoparek Ryszard;
- Członek komisji – Pan Śniadała Bogusław;
- Członek komisji – Pan Woźniak Jan;
- Członek komisji – Pan Żmuda – Trzebiatowski Zygmunt.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
P R Z E W O D N I C Z Ą C Y
R A D Y G M I N Y
Ryszard Stoparek
Zgodnie z § 61. Uchwały Nr XIII/88/2015 Rady Gminy Boleszkowice z dnia 30 grudnia 2015r. w sprawie uchwalenia statutu Gminy Boleszkowice Komisja Rozwoju Gospodarczego, Budżetu, Planowania oraz Rolnictwa i Ochrony Środowiska działa
w zakresie opiniowania, zgłaszania własnych propozycji i rozwiązań oraz kontroli uchwał Rady Gminy dotyczących w szczególności:
1) projektu budżetu Gminy;
2) miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
3) programów gospodarczych i problematyki bezrobocia;
4) gospodarki finansowej Gminy;
5) podatków, opłat i innych dochodów Gminy;
6) planów finansowych i sprawozdań z ich wykonania;
7) zatrudnienia i płac - w zakresie objętym budżetem;
8) ekonomicznego uzasadnienia tworzenia, przystępowania do spółek, spółdzielni,
stowarzyszeń oraz występowania z nich:
9) w sprawach majątkowych Gminy, przekraczających zakres zwykłego zarządu;
10) wysokości sumy, do której Wójt może samodzielnie zaciągać zobowiązania;
11) przyjęcia zadań z zakresu administracji rządowej;
12) współdziałania z innymi gminami oraz opiniowania wydzielania na ten cel odpowiedniego majątku;
13) rozwoju rolnictwa;
14) przekształceń własnościowych gospodarstw rolnych;
15) przetwórstwa rolno-spożywczego;
16) gminnych dróg, ulic, placów oraz organizacji ruchu drogowego;
17) wodociągów, kanalizacji, gazociągów i gospodarki odpadami;
18) utrzymania czystości i zieleni komunalnej i zadrzewień;
19) porządku publicznego i ochrony przeciwpożarowej;
20) ochrony środowiska;
21) zaopatrzenia w energię elektryczną i cieplną;
22) lokalnego transportu zbiorowego;
23) komunalnego budownictwa mieszkaniowego;
24) targowisk i cmentarzy komunalnych;
25) rozbudowy i utrzymania obiektów komunalnych, urządzeń użyteczności publicznej
i obiektów administracyjnych.
Skład komisji
Imię i nazwisko | Funkcja | Nazwa klubu |
---|---|---|
RENATA MATUSZEWSKA | członek | |
EUGENIUSZ MROCZKOWSKI | członek | |
BOGUSŁAW ŚNIADAŁA | członek | |
AGNIESZKA STANKIEWICZ | przewodniczący | |
RYSZARD STOPAREK | członek | |
MICHAŁ SŁUGOCKI | członek | |
JAN WOŹNIAK | członek | |
ZYGMUNT ŻMUDA - TRZEBIATOWSKI | członek |